Kisah rakyat

Kami l4par, kantoi cvri buah org. Mak kutip duit syiling utk byar tuan kebun. Mak mnangis sambil bedal kami.

Mama tu, usia sahaja muda, tapi kelihatan seperti sangat tua, Nampak tak terurus. Ayah bukan pernah belikan mama keperluan. Mama itu bertudung labuh, tudung labuh yang samalah dipakai selalu berulang ulang. Kadang kadang bau sangat hapak disebabkan lama tak berbasuh. Lipstick memang tak pakai, muka pun kusam, agaknya pencuci muka/bedak pun ayah tak sediakan. Anak…

Kisah rakyat

Tgh aku hamil, trjumpa ssuatu mcm uban putih. Mmg pnjang. Bila aku tarik, trputus. Meremang bulu roma.

Assalamualaikum semua. Terima kasih jika luahan dan cerita aku ini diterbitkan admin… Maaf, cerita ini adalah kisah seram yang kupahat kemas sebagai ingatan juga kenangan pahit atau manis? Entahlah aku pun tak pasti. Korang layanlah je ye. Yang pasti ini bukan cerita yang direka reka dan kisah ini benar benar berlaku dalam hidup aku beberapa…

Kisah rakyat

PeIik Kak Ja brsungguh ambik gmbar aku bila brdiri. Sejak tu, bdn aku keluar uIat gnggok. Tk sngka sbb dia brtdung labuh.

Assalamualaikum warga pembaca yang budiman. Aku adalah mngsa sihiir sejak 2016 dan masih belum sembuh sepenuhnya. Aku harap warga pembaca dpt kongsikan sedikit kata semangat, nasihat atau jika ada pusat rawatan yang boleh kongsikan di ruangan komen. Ceritanya bermula waktu aku tengah buat postgraduate di salah satu universiti tempatan. Aku ada berkawan dengan seorang lelaki,…

Kisah rakyat

Aku seorg dktor brumur 30an. Bila cri jdoh peIik bila rmai laki yg minta ptus bila tau aku ni dktor. Aku tak kisah pun gji bkal suami rendah dari aku.

Salam.. Nama sis miss K. Sis berumur 30an dan merupakan seorang dktor dan masih single. Sis seperti biasa merupakan stok2 yang tipikal makcik pakcik kampung gelarkan andartu tapi sis sedikit pun tidak kisah dengan status itu tapi tidak bagi orang sekeliling. Sis pelik kerana terlalu ramai mata-mata yang memandang sis dengan pandangan kasihan. Kalau balik…

Kisah rakyat

Lps kawin,licin duiit hantaran. Rantai bygelang trpaksa gadai. Ank dh masuk 5, ini pula aku kena hadap.

Cerita ni tersemat sejak 20 tahun lepas. Bermula kisah perkenalan sepasang kekasih. Berkenalan selama 5 bulan, saya dibuang dengan alasan dia jhat kerana cvrang dengan saya dan telah berjumpa perempuan lain. Nak dijadikan cerita 3 tahun kemudian, dia kembali menghubungi saya dengan alasan keluarganya tidak menyukai perempuan itu dan inginkan saya semula. Saya terima dia…

Kisah rakyat

Aku mngaku curanng. Lps curii2 baca wasapp suami dgn kwannya dlm loghat klantan, menyesal sgt aku rasa.

Salam admin. Nama saya Aisyah. Bukan nama sebenar. 28 tahun. Dah berkahwin, dan ada cahaya mata seorang. Saya mengambil masa yang lama untuk menulis luahan ini. Rasa perit untuk menceritakan apa yang terjadi kepada saya. Namun, setelah difikir berulang kali, saya rasa perlunya luahan saya ini untuk memberi sedikir pengajaran kepda semua pembaca. Saya percaya,…

Kisah rakyat

Smpai runtoh katil dibaIun suami, smpai lantai bilik pecah. Aku maIu dgn jiran2. Tak rela lgi, akhirnya aku nekad.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamuakaikum, terima kasih kepada admin jika confession sy ni di publish. Sebenarnya saya tak tahu patut atau tak saya luahkan sebab saya takut benda ni remeh. Tapi saya rasa dah tak tahan lagi. Saya ingin meluahkan…

Kisah rakyat

Gara2 mertua cuma nak cucu. Mer0yan tgh brpantang. Baju kena basuh sendiri, mkan pulak hnya nasi lauk sejuk.

Assalamualaikum semua. Saya Mak Cik Kertu dan umur awal 40an. Sekarang tengok ramai yang post pasal d3pression semasa dalam pantang. Terutamanya anak sulung. Pendek kata Mak Cik pun salah seorang darinya. Masa bersalin anak sulung Mak Cik punya anak ni cucu sulung belah mertua. So jadi macam rebutan nak jaga pantang. Masa ni suami pujuk…