Kisah rakyat

Baru je tk sampai 5 bln suami dah ptus dgn kekasih dia, aku mula pasang prangkap kat suami.

Assalammualaikum. Sejak akhir-akhir ni selalu sangat lalu lalang dekat wall aku pasal tanggung biawak hidup. Aku pun tak pasti adakah itu satu petunjuk untuk aku move on atau apa. Yang pasti memang sekarang ni aku tengah tanggung biawak hidup yang tengah sesedap rasa tengok youtube dari pagi sampai ke malam. Okaylah aku mulakan dengan pengenalan…

Kisah rakyat

PeIik bila suami kalut msuk bilik. Fara keluar, tgok adiknya brtutup aurat tidor di sofa. Adi mula dipaksa dan diugvt

Suami Baik Yang Bern4fsu Pelik Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca semua. Nama saya Kina. Kisah ini berkenaan dengan pasangan yang juga merupakan keluarga saya. Tujuan saya menulis di sini untuk atas permintaan tuan punya badan untuk meminta pandangan daripada pembaca. Watak kisah ini ialah Adi dan Fara. Mereka baru berkahwin kira kira setahun lebih. Adi…

Kisah rakyat

Ayah duduk dgn nenek dah hmpir 10 thun lamanye. Kami pulak dihramkan ke sana. Satu hr aku cal ayah jam 2 pg. Trkejot dgr kata2 nenek smpai mengiggil aku.

Anak Yang Tersakiti Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai nama saya Along, umur 17 tahun masih study dan bakal exam SPM tahun ini. Sepuluh tahun lalu, saya sekeluarga hidup bahagia, gelak tawa mama abah, usikkan adik adik. Itu sepuluh tahun yang lalu. Abah buat keputusan untuk pulang ke kampung nenek di selatan tanpa bawa kami bersama.…

Kisah rakyat

Umor aku baru 26, suami dah 34. Suami trkejot bila aku mintak cerrai sbelum sempat kenduri sambut mnantu. Suami takut maIu.

Tawar Hati Dengan Suami Assalamualaikum WBT. Saya seorang isteri berumur 26 tahun dan suami saya berumur 34 tahun. Saya berasal dari utara dan suami berasal dari pantai timur. Kami baru berkahwin selama 5 bulan 9 hari. Ya perkahwinan kami masih terlalu awal. Kami bekerja di satu site di negeri yang terbesar di Malaysia. Kawasan tempat…

Kisah rakyat

Aku gigih buat kejutan dtg jumpa suami time dia PJJ tp peIik tgok reaksi suami, tak sperti yg aku sangkakan. Bile ditanye, jwapannya bt aku kcewa.

Salam buat admin para pembaca sekalian. Pertama sekali, aku ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi membaca confession aku ini dan harap sedikit sebanyak memberi iktibar kepada kita semua. Tajuk confession ini memang kena dengan situasi yang telah berlaku pada aku. Empat tahun lepas aku telah selamat bernikah dengan seorang lelaki bernama Z. Kami berdua sama…

Kisah rakyat

Aku suap suami sejak dr awal prkahwinan. Bnyk benda yg aku kena tanggung sedangkan suami hdup santai2 n selesa. Lps 20 thn, aku mula tak tahan.

Hati Yang Koyak Terima kasih admin jika tulisan ini disiarkan. Maaf tulisan agak panjang dan mungkin berterabur, kerana dah lama tak menulis. Salam perkenalan semua. Kenalkan, nama saya Bunga. Pemegang ijazah bidang agama di satu universiti terkemuka tempatan. Suami pun sama. Anak 4. Berasal dari selatan tanah air. Usia perkahwinan dah mencecah 20 tahun lebih…

Kisah rakyat

Suami xpernah bagi nafkah, tiba2 aku terima sampul berisi 200. Telinga suami tiba2 merah kep4nasan.

Aku nak kongsi kisah masalah rumahtangga aku dulu. Ye, dulu aku ada masalah, sekarang alhamdulillah masih terkawal walaupun biasalah ada sikit-sikit masalah rumahtangga. Aku dah berkahwin dalam 7 tahun lepas. Kami dikurniakan dengan 3 orang cahaya mata. Bila aku lahirkan anak yang sulung, aku memang dah berhenti kerja sebab susah nak cari pengasuh. Dalam masa…

Kisah rakyat

Sy ank gdis tunggal ade 7 b0dyguard. Awalnya laki tk berani nak rapat. Akhirnya brjodoh disbbkan belalang kunyit.

Assalamualaikum semua. Saya sebenarnya nak ceritakan pengalaman saya jadi anak perempuan tunggal dan dikelilingi 7 orang ‘b0dyguards’. InshaAllah, tak lama lagi akan menjadi seorang ibu. Saya berkahwin tahun 2019. Saya anak yang kelima. Bila dapat tahu saya bakal dapat anak perempuan, InshaAllah, saya teringat hidup saya ni jadi anak perempuan tunggal. Mak dan ayahlah kawan…

Kisah rakyat

Lps beIi kristal vlral, peIik tgk suami sering trsengih sorang2. Kuat instinct aku, suami sangkakn yg dia boleh b0dohkan aku.

Saya tahu hampir semua daripada kita mempunyai bekas kekasih sebelum mendirikan rumah tanggga. Samada bekas kekasih itu melukakan atau membahagiakan, itu sahaja. Kenangan akan tetap menjadi kenangan. Assalamualaikum. Saya Tifa, berumur akhir 30an, sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak. Kehidupan rumahtangga saya dan suami serta anak anak teramatlah bahagia, dengan rezeki yang melimpah ruah.…

Kisah rakyat

Istri jatuhkn kamera aku, mak bagitau sminggu istri aku dipaksa tidor sini, sejak tu istri aku sering mintak maaf.

Salam semua. Pertama sekali, maafkan aku jika cerita ini mengundang rasa marah kalian, aku terima dengan hati terbuka. Aku mengaku aku khilaf. Aku kongsikan kisah ini sebagai pengajaran untuk semua dan juga aku sendiri. Aku A, umur lingkungan 30-an. Seorang pr0fessional photographer (kini) yang bermula sejak berumur 18 tahun lagi. Aku sekolah tak tinggi, hanya…