Kisah rakyat

Fon baru aku dicampak hingga pecah. Murid duduk dlm kain aku. Aku tumbok tubi2. Kasut tumit tinggi aku campak.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai pembaca yang dikasihi dan disayangi semua. Saya Cikgu Kay, guru di sebuah sekolah pedalaman di kampung dotdotdot (rahsia). Sebenarnya sebelum ini saya mengajar di kawasan bandar, tapi baru sahaja di pindahkan ke sekolah ini. Di sekolah ini, 90% pelajar adalah anak orang susah yang ibu bapa mereka adalah kategori B40.…

Kisah rakyat

8 bulan lepas dokter tu kahwin, dia ajak aku jadi bini no 2. Diam2 bercinta. Lepas 3 kali jumpa, aku nekad balas denndam.

Curanng Itu Pilihan Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hi, lately banyak cerita pasal kahwin dengan suami orang dan curang dengan pasangan kan. Aku ada cerita nak kongsi sebab cerita ni hanyalah aku seorang je yang tahu. Aku tak pernah cerita dekat sesiapa. Jadi apa aku nak cakap, sebenarnya curang itu pilihan. Sebagai seorang suami, awak ada…

Kisah rakyat

Suami tiba2 ajak pindah rumah mak angkat. Mengucap panjang aku bila sampai. Ayah angkat lari ke bangsal. Hinggalah aku bersalin.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sebelum ni aku ada baca confessions tentang keluarga pengotor. Cerita cerita tu buat aku ingin kongsikan pengalaman aku bertemu dengan keluarga pengotor pula. Aku dan suami berkahwin di usia muda. Masa tu aku baru habis STPM. Suami pula masih lagi belajar di sebuah pusat kemahiran. Aku mengahwini suamiku yang pada itu…

Kisah rakyat

Dengan mak, bini tak nak brcakap langsung. Setiap minggu dia balik rumah mertua. Aku dah kahwin, tapi rasa mcm bujang.

Berkahwin, Tetapi Bujang Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hi semua!. Tajuk panas bukan? Hihi. Kenalkan nama aku Ikiy. Lewat 20an, Berkahwin, anak 1. Selalu perempuan yang akan confess, Kali ni biar kaum bapa pula yang meluah. Dah lama terpendam. Biar aku luah di sini. Kalau pendam sendiri pun boleh giila. Hahaha. Pertama kali maaf kalau luahan…

Kisah rakyat

Trkejot bila tau suami kena cekup dengan kerani 50 thun dalam stor. Bila terbongkar, aku ditendang dpan anak. Macam aku pulak yg salah.

Su4miku N4rcissistic Assalamualaikum dan salam sejahtera Terbaca tentang luahan rasa seorang ibu, seorang isteri dari ruangan ini mempunyai suami NPD membuatkan saya tersentak. Rupanya saya bukan keseorangan. Jalan cerita kami hampir sama. Ya sama memikirkan apakah ini tanda klasik seorang NPD? Saya telah berkahwin hampir 6 tahun. Mempunyai dua anak perempuan kecil berusia 5 dan…

Kisah rakyat

Dicerrai seminggu sebelum bersalin, aku janda. Mak ayah h1na aku jande jaIang. DihaIau aku keluar dari rumah adik.

Toksik Yang Hitam Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hi semua. Ini kali pertama aku menulis disini. Aku kenalkan diri aku sebagai Ratu. Pernah bergelar ibu tunggal anak dua dan sekarang telah pun berkahwin baru dengan seorang lelaki budiman yang alhamdulillah baik pada aku dan juga anak anak ku. Sedikit cerita tentang bagaimana aku menjadi ibu tungga…

Kisah rakyat

Aku seorg pgawai, suami keje tukang kebun. Tp dia asyik jeles je dengan ex husband yang lebih kaya dari dia. Ingat aku ada hubungan suIit.

Assalamualaikum semua pembaca‚Ķ Aku kenalkan diriku sebagai MJ berumur dalam 30an, anak dah 3 orang plus one dalam perut dan bekerja dalam sektor awam. Rasanya kalau tengok pada tajuk, korang mesti dah boleh teka kan masalan aku ni? Yer. Aku tak bahagia dengan PERKAHWINAN kedua ni walaupun baru nak masuk 6 bulan perkahwinan kami. Ceritanya…

Kisah rakyat

Mertua nak buat majlis 20 ribu, tunang aku tak mampu. Ayah masuk campur. Tiba bab imam, belum apa2 kami dah kena tempelak.

Ujian Pertunangan Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hi semua. Saya nak meluah, saya kecewa dan sedih. Saya tak nak meluah dekat kawan kawan sebab bab ni aib family masing masing. Nak meluah dekat mak ayah diorang dah tahu saya tengah sedih, saya taknak lagi bebankan diorang. Saya berasal keluarga T20, manakala mertua saya B40. Tunang saya…

Kisah rakyat

Gaji aku brbelas ribu. Bila rahsia suami pecah, aku tempik sekuat hati. Anak2 terkejut. 2 hari suami MC.

Semua Lel4ki Macam Sol Ke? Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sedikit pengenalan, aku dan suami berumur 30-an. Berkahwin di usia muda selepas habis degree dan kini 11 tahun usia perkahwinan bahagia kami bersama 4 orang anak. Anak paling sulung 12 tahun dan bongsu 4 bulan. Hidup kami hampir sempurna. Suami kerja kerajaan dan aku bekerja swasta…

Kisah rakyat

Ayah keje luar, tapi tak balik2. Nenek mula halau kami. Hanya hutang yg ayah tinggalkn. Bila ayah tiba2 datang, aku lari.

An4k Kedua Assalamualaikum dan salam sejahtera Hai, nama aku Nana. Tahun ini umur aku dah masuk 27 tahun dan aku masih bujang. Aku adalah anak ke dua dari lima adik beradik. Aku ada seorang abang, seorang adik perempuan dan dua orang adik lelaki. Kisah aku bukan kisah cinta dan bukan juga kisah rumah tangga. Kisah…