Kisah rakyat

Yaya xsuka abah. Akhirnya kputusn brpisah 6 thn lalu adlah kemenangan trbesar dlm hidup sy.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualikum semua pembaca. Jika luahan ini disiarkan Alhamdulillah. Saya cuma ingin menceritakan kisah kemenangan sebenar saya dalam hidup. Kisah kemenangan yang saya rasa patut dikongsikan dan diambil sebagai pedoman untuk menghilangkan ketakutan serta…

Kisah rakyat

Suami kmalangan time sy Brsalin. Hidup tersepit, bila mintak tlg ibu, xsangka ini yg ibu buat.

Gambar Sekadar Hiasan. Assalamualaikum. Tlebih dahulu saya mohon maaf. Cuma ingin meluahkn sdkit bebanan saya. Saya seorang anak agkat kepada ibu. Ibu selalu saja memarahi saya. Dari saya kecil. Sampai saya dah bekahwin. Setiap kali marah. Ibu mesti akan cakap menyesal bela anak har4m macam saya ni. Ya puan2.. Saya anak har4m. Anak di luar…

Kisah rakyat

Lps bt projek aku mnyesal dan terus ke t0ilet masjid mandi. Esok pg trkejut dikerumuni ramai org baik2. Nmpaknya AIiah btul2 makbulkan doa aku.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Detik akhir. Hai kawan. Haha, aku pun tak tau siapa kawan aku. Semua blah dah. Aku anggap tempat konfesi ni lah sahabat, selain sejadah aku. Tasbih aku. Nak borak dengan orang sebelah dah…

Kisah rakyat

Rupanya Betulah Kiffarah Itu Wujud, Tak Sangka Ape Yg Aku Buat Pd Kak Ipar, Trkena Balik Pd Diri Sendiri Lps Kawen.

Assalamualaikum, terima kasih admin sebab siarkan luahan hati aku dan tolong rahsiakan identiti aku. Nama aku Hani (bukan nama sebenar) berumur 27 tahun. Seperti yang korang baca tajuk tertera, mesti korang fikir aku seorang yang jhat. Ye aku mengaku, aku jhat… cemburu. Tapi itu dulu, sekarang aku sikit sikit berubah ke arah kebaikan. Cerita aku…

Kisah rakyat

Hari2 trakhir mak, tidor kami xpernah lena. Deringan telefon buat aku takot. Hinggalah tiba harinya.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih admin sekiranya post ini disiarkan. Maaf, ianya agak panjang. Namun sengaja ku abadikan untuk peringatan kami dimasa akan datang. 6 Mac, Pagi itu aku pergi bekerja seperti biasa. Hari itu, seperti hari hari biasa yang lain. Tengahari kami keluar makan makan bersama rakan sepejabat. Kami makan…

Kisah rakyat

Aku beIi tanah, buat umah sewa. Mertua aku mer0yan sakan. MelaIak mcm org xbetul.

Foto sekadar hiasan Part 1 Aku berkahwin atas dasar suka sama suka. Bercinta tak lama, sebelum ni pun tak pernah nak bercinta dengan sesiapa. Berkawan tu adalah. Dan ditakdirkan bertemu jodoh dengan suami yang sekarang ni. 3 bulan pertama berkahwin semuanya berjalan lancar. Bahagia. Segalanya berubah bila ada campur tangan pihak ketiga dalam rumah tangga…

Kisah rakyat

Mak Trpaksa Masuk H0spital. Lps Je Mak Mningal Habis Trbongkar Perangai Sebenar Ayah.

Gambar Sekadar Hiasan. Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca. AKu merupakan anak sulung daripada 3 adik beradik. Aku seorang sahaja perempuan dan yang lain semua lelaki. Umur aku 17 tahun dan bakal menduduki peperiksaan penting tahun ini. Di sini aku ingin menceritakan tentang kesedihanku sejak tahun lepas. Ceritanya Ramadhan tahun lalu,ibuku telah pergi buat selamanya…