Kisah rakyat

Pak mertua k4ya, bila kawin, aku disambut org gji Fil1pina, xsangka akhirnya trbongkar ape yg mereka bt selama ni.

Nama aku Intan, berumur 29 tahun. Aku berasal daripada keluarga biasa-biasa tetapi ditakdirkan Tuhan, dipertemukan jodoh dengan suami yang datang daripada keluarga yang kaya raya dan bolehlah kalau nak digelar, Crazy Rich Malaysian! Aku dan suami bertemu ketika sama-sama menuntut di universiti. Selepas SPM, aku berpeluang melanjutkan pelajaran di luar negara dengan biasiswa. Suami pula…

Kisah rakyat

PeIik bila istri ustz tiba2 dtang mlm2 mintak aku jd mdu dia. Mulanya abah bantah, tp akhrnya terima juga. Aku rasa mgkin dorang nk ssuatu dr aku.

Assalamualaikum, Tak perlu kecam kalau baca tak habis ya. Aku Cuma nak share dan minta pendapat kawan-kawan yang budiman. Aku seorang isteri kedua. Macam ni ceritanya, aku merupakan seorang janda anak 2 hasil perkahwinan pertama. Dimana perkahwinan pertama aku juga merupakan isteri ke2. Madu pertama aku minta suami kawin lain kerana mereka tiada anak setelah…

Kisah rakyat

Ketika umor 3 thn, aku dipaksa tido dlm stor celah2 kotak. Dilayan mcm boneka hnggakan nama sndiri pun xtau. Mama pnggil aku w0i je.

Baru baru ni, hangat isu mengenai wanita sebagai mngsa nfsu lelaki. Macam confession confession sebelum ni, banyak cerita yang dikongsikan oleh mngsa mngsa dan apa yang sangat menyedihkan, benda ni berlaku bukan dari orang lain tapi dari keluarga kandung sendiri. I was one of the vict1m. Trust me, 99% we as the viict1ms takkan beritahu…

Kisah rakyat

30 thun kawin baru tau aku ni hnyalah istri ke 2. Mdu aku buta brkerusi roda. Bila tau kisah sbenar habis basah bajuku dgn air mata.

Saya berusia 55 tahun jadinya saya tak pandai nak berkias ayat. Tapi saya nak berkongsi dgn pembaca kisah madu saya yg saya doakan agar dia dikurniakan Syurga Teragung setelah apa yg dilaluinya selama ini. Amin. Moga sama-sama kita ambil iktibar ye.Pada tahun 1988 saya bernikah dgn seorang lelaki yg sama profesion dgn saya sebagai seorang…

Kisah rakyat

Umor aku dh 25 thun. Tak sengaja trsuka bini org ank dah 3. Aku harap sgt dia gduh dgn suami dia.

Assalamualaikum. Terima kasih admin siarkan cerita aku. Aku harap ada yang pernah mengalami dapat tolong bagi solusi kepada aku. Nama aku Haqeem (semestinya bukan nama sebenar). Umur aku 25 tahun. Aku adalah mix. Mak aku Pakistan dan ayah aku Thailand. Aku di lahirkan di Kelantan dan sekarang keluargaku menetap di Melaka. Aku graduan di salah…

Kisah rakyat

Gara2 trpengaruh dgn kawan, habis semua brg dig4dai, tiba2 suami ada lg h4jat yg lain. Sy terus masuk hspital.

Kalau selama ini saya fikir wanita muda aja yang buat hal mengg0da suami orang, rupanya wanita yang dah bercucu pun sama naik per4ngai mereka. Inilah agaknya dunia memang dah nak dekat akhir zaman. Sem4kin tua sem4kin menjadi – jadi Iagak mereka. Bila iman belum bercambah di dalam diri, maka seseorang itu mudah dig0da sy4itan. Tak…

Kisah rakyat

Mngandung ank ke 5. Tk sangka suami curanng brsama ex gf. Alasan xselesa brsamaku dgn perot besar. TaIak 3 aku mintak. Aku nekad.

Baca perlahan-lahan. Semoga mnjadi ikhtibar. Assalam. Min tolong hidekan profil saya. Haii semua. Beberapa hari lalu saya ada post mengenai saya kahwin dah 7 tahun. Sekarang mengandung anak kelima yang mana bulan 10 saya akan bersalin dan suami pula cuurang dibelakang saya serta terlnjur dengan ex gf dia. Kelmarin kami bergduh besar. Suami pluk saya…

Kisah rakyat

Suami tiba2 cammpak duiit ke muka aku sebaik aku selesai brsalin. Aku terus halang bila suami nak bawak ank keluar. Tp kata2nya buat dunia trasa gelap.

Kesabaran Isteri Ada Hadnya Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca semua. Saya perkenalkan diri sebagai Sofea, 30-an, bekerja sebagai manager di sebuah syarikat telekomunikasi malaysia. Mempunyai seorang anak dan bakal melahirkan anak pada bulan September tahun ni. Saya berkenalan dengan Kamal, 30-an, melalui apps mencari jodoh / kenalan. Saya mendaftar selepas saya baru sahaja putus cinta…

Kisah rakyat

Tk sngka dpan mata aku tgk suami brsama jiran tnpa seurat benanng. Hancornye hti aku, bila suami sedar terok aku dikejekan.

Apa kurangnya saya di mata suami.Mengapa setelah sekian lama berumahtangga, saya diperlakukan seperti rupa. Mengapa kebahagiaan yang saya nikmati itu mampu bertahan sekejap sahaja Mungkin inilah ujian yang harus saya tempuhi untuk mendapat sesuatu yang lebih baik dari sebelum-sebelum ini. Ketika saya menulis luahan ini, air mata saya tidak henti-henti mengalir dan tidak pasti dengan…

Kisah rakyat

Ape ke bdoh ko ni, ajak kluar tp duiit takde. Gji pun blm msuk lgi, bini temmpik suami dpan orang. Prlahan2 aku pnggil abg tu.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.DI AYER KEROH TADI. Aku beratur di atm ,aku no 3 di Barisan ni. Aku perhati pasangan depan tu dengan seorang budak perempuan. Mula2 angin jugak aku pasal lama Sgt ko kat mesin tu. Tu bukan mesin…