Kisah rakyat

Aku tolak prmintaan suami utk brsama ketika masih brpatang. Tak sngka ini yg berlaku pdnya lpd dia pulang dari hspital.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. “Nad, saya tahu kau pernah heart brpken. Saya tahu kau menulis dan bila saya baca kisah Hapus Airmata, kau betul-betul buat saya tenggelam dalam airmata. Saya teruskan lagi sambung baca cerita yang lain…

Kisah rakyat

Apa ke bdoh ko ni ajak org keluar tp duit xde. Sbb gaji xmasuk suami dimarahii oleh istri dpn org ramai. Apa yg jadi lps tu buat istri trgamam.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. KEJADIAN DI MYDIN AYER KEROH TADI. Aku beratur di atm RHB, aku no 3 di Barisan ni. Aku perhati pasangan depan tu dengan seorang budak perempuan. Mula2 angin jugak aku pasal lama Sgt…

Kisah rakyat

Jgn heret kami ke ner4ka. Kami bkn maIaikat. Kami ada perasaan. Kami akan trluka bila diIukai. Renungkanlah wahai suami.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum pembaca sekalian. Moga kita sentiasa berada di bawah rahmat dan hidayahNya selalu. Aku tak tahu kenapa aku terpanggil untuk menulis nukilan ini. Mungkin kerana sungguh banyak cerita yang sarat aku pikul disekeliling…

Kisah rakyat

Warkah buat suamiku. 4 bln ambil masa lupakn abg. Tiba2 brtalu2 msej masuk mrah2. Aku ni prampas ke.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Baca confession ini dulu ya, “Warkah buat isteriku”. Beria2 mertua minta hntaran 10k. Sbb xmampu aku blakon “curangg”. Mlm trakhir kita, abg terangkn siapa dia. Waalaikumussalam sayang.. Alahai.. Puitis sungguh abang ye. Sampaikan…

Kisah rakyat

M4tikanlah nenek aku skrg. Nenek meraung krn jarum emas. Makin lantang ustz azan, makin kuat bunyi mesin jahit tu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku nak kongsi dengan semua pembaca tentang satu kisah ser4m yang aku lalui ketika aku dibangku sekolah. Sekarang aku merupakan pelajar Tesl di UIA. Ceritanya bermula bila aku sekeluarga berpindah ke kampung selepas…

Kisah rakyat

PeIik pesanan suami, suruh ajar betul2 2 org murid ni. Bila wasiat dibaca tiba2 dtg wanita but4 brkerusi r0da. Trgamam dgr pkataan prtama keluar dr mlut peguam.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Saya berusia 55 tahun jadinya saya tak pandai nak berkias ayat. Tapi saya nak berkongsi dgn pembaca kisah madu saya yg saya doakan agar dia dikurniakan Syurga Teragung setelah apa yg dilaluinya selama…

Kisah rakyat

Kpd ex suami, dgn apa yg dah kau buat, kau hadaplah sendiri. Aku kini jnda paling bhagia.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. Alhamdullilah selepas nasihat dan kata-kata positif dari pembaca, saya sudah pun mengambil tindakan untuk menuntut hak-hak saya di mhkamah. Saya terpaksa mengunakan duit pinjaman yang disimpan untuk menunaikan umrah. Tetapi saya…

Kisah rakyat

Rupanya yusof tk wujud. Trkejut bila kwn baik bongkr cite sbenar. 3 thn bpeluk btampr.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Bismillahirrahmanirrohim. Assalamualaikum semua. Pertama, terima kasih admin sbb post confession aku ni. Okey, nak mula menaip ni pun rasa terketar-ketar. Sebab apa yang aku nak cakap ni berkenaan dengan orang yang rapat dengan…

Kisah rakyat

Trkejut, baru 2 hari kenal dh ajak kawin. Alasan bisnes, aku disuruhnya buat l0an. Bila wanita brharta ramailah lelaki nk ambil ksempatan.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Saya nak share kisah pengalaman saya berdepan dengan Lelaki G0ld D1gger. Dunia sekarang memang sudah terbalik, dahulu, bila disebut pengikis, g0ld d1gger, pasti wajah perempuan bermain di kepala. Perempuan memang tak lari dari…

Kisah rakyat

Dah jd pgasuh ke aku ni.Apehal nk kena jga ank org pula. Bila masa aku nak rehat.Tiba2 terdngar suara ayh sound mak.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Tq admin andai disiarkan. Jujur, aku harap ada yang dapat ambil pengajaran terutama para ibu di luar sana. Aku Ina, berkahwin dengan suamiku Hakim selama 4 tahun. Sepanjang tempoh perkahwinan 4 tahun, dah…