Kisah rakyat

Gaji aku 4k, suami pula hanyalah pnoreh getah. Tp alat solek ak beIi kat kdai ECO je. Sbb duit habis byar semua bil.

Assalamualaikum Warga pembaca sekalian. Pertama sekali aku mengucapkan berbanyak-banyak terma kasih kepada admin kerana sudi menyiarkan luahan hati aku ini. Namaku Zainab (bukan nama sebenar). Aku adalah pgawai krajaan gred 41 di mana gajiku mencecah 4000 sebulan dan telah pun brkahwin sebelum aku dapat kerja. Utuk makluman semua, suamiku hanyalah bkerja kampung sebagai penoreh getah…

Kisah rakyat

Abg heret istri beraya umah bakal mdu. Kesian aku tgk. Mak ikut skali. Mnggeletar tgn kak ipar menahan ssuatu.

Hello semua, Selamat Hari Raya, aku nak share kisah abg aku dan kakak ipar aku. Aku bukan nak masuk campur hal rumah tangga diorang, sekadar nak share kisah diorang saje. Abg(Paih,26) dan kakak ipar(yaya,22). Dorang baru setahun berkahwin, tapi kahwin bukan atas dasar cinta, kahwin sebab mak aku atas sebab tertentu, yaya ni student degree…

Kisah rakyat

Berani Jadi Wali, Aku Sanggup Tanggung D0sa. Bila rahsia pecah, trgamak si bapa mengamok keliling kmpung.

Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Ceritanya begini, apabila dengan mudahnya ber BINTI kan bapa bi0logi (bukan bapa kandung yang sah), secara tak langsung telah mengaburi status anak tersebut sebagai anak tak sah taraf mnjadi ank sah taraf. Kesannya apabila si bapa berani hendak menanggung…

Kisah rakyat

Ape kurangnya sy abg. Kau tgok cara pkaian kau, mcm org kg. Buat maIu aku jer. Trsentak dgr kata2 suami lalu Aku nekad.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Kisah ini benar2 menyentuh hati pembaca yg akan membacanya. “Apa kurangnya saya abang? Dan apa lebihnya perempuan tu?”. “Kau tengok pakaian kau, macam orang kampung.…

Kisah rakyat

Aku kerap mrah suami krna gaji dia kecik takat spm je. Lps suami mnnggal aku trgamam xsangka tiap bln 14k msuk akaun aku.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum min dah smua..tolong hide fb saya..nama saya linda bukn nama sebenar umor saya 33 tahun. kisah saya bermula bile saya berkahwin dengan suami saya…

Kisah rakyat

Bila mak mertua yg sarungkan, ramai pandang peIik. Stahun tak disentoh, akhirnya aku nekad.

Hi semua, namaku Yani, lingkungan prtengahan 20an. Maaf andai confession ni aku biasa-biasa. Aku sendiri pernah alami rasa Aromantic dari aku kecik sampai remaja. Ianya takde minat atau keinginan romantis. Aku takde perasaan sesama sejenis, bila tengok perempuan atau lelaki yang rupawan, aku cuma rasa kagum dan iye kan, cantik juga, hensem juga. Camtu je.Aku…

Kisah rakyat

Mertua tiba2 mesej nak pinjam 5k, lg 2 hr je nak brtunang mertua hutang nk beIi cincin. Dia ajar suami buat mcm2.

Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Nama aku mila. umur aku 26. aku dah 4 tahun kahwin dan Alhamdulillah dikurniakan seorang cahaya mata yg comel berumur setahun lebih skrg ni. yg lg sorang dlm perut. aku kenal suami aku masa sama2 belajar. 5 tahun bercinta…

Kisah rakyat

Gara2 takde zuriat suami selamba bwk mdu duduk skali. Disuruhnya aku tidor bwh. Aku marah. Tiba2, mdu ketok pintu panggil suami.

Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Hai. Terima kasih kalau publishkan cerita ni. Aku suri rumah sepenuh masa. Baru 3 tahun mendirikan rumahtangga. Aku kahwin masa umur 20 tahun. Suami pilihan keluarga yang di anggap pelindung yang terbaik untuk aku. Suami umur 34 tahun. Dia…